Miről szól?

Könyv, Színház, Utazás... és Minden ami belefér!

Like Me! on Facebook

facebook_piros.png

Kedvenc oldalak

  web_fejlec.png   európa könyvkiadó.jpg     agavekönyvek.jpg     karinthy_szinhaz__logo.jpg thália.jpg operett.pngvígszínház.jpg  ódry_színpad.jpg  Pinceszínház_logó.jpg Bábszínház_logó.jpg

Címkék

42.hét (1) Ács Norbert (1) Agave (1) Agave Kiadó (1) Alföldi Róbert (3) Alma Katsu (1) Amerikai komédia (2) Anastasia Steele (2) Andrádi Zsanett (1) Andy Warhol (1) Angler Balázs (1) Aszlányi Károly (1) Átrium (1) Attractive (1) Avantgárd (1) A Csárdáskirálynő (1) A gömbfejűek és csúcsfejűek (1) A királynő beszéde (1) A siksze (1) a sötét ötven árnyalata (1) A testbérlők (1) A Tündérlaki lányok (1) A vihar (1) Babák (1) bábszak (1) bábszínművész (1) Bábszínművész (1) Bagó Berci (1) Bagó Bertalan (1) Balerina (1) balett (1) Balettművészet (1) Bálint Ádám (1) Bányavakság (1) Bányavidék (1) Bányavirág (1) Bányavíz (1) Bán Bálint (1) Bán Teodóra (1) Barabás Heni (1) Barabás Zsuzsa (1) Barabás Zsuzsanna (1) Baram (1) Barkóczi Sándor (1) Bársony Bálint (1) Báthory Erzsébet (4) Batobus (1) Beatles (2) Beatles koncert-fantázia (3) Benczúr (1) Benczúr Ház (3) Benczúr Ház Szabadtéri Színpad (1) Benedekffy Katalin (2) Bercsényi Péter (1) Bertolt Brecht (4) Black Comedy (1) Blasek Gyöngyi (1) blog (2) blogger (1) Bohoczki Sára (1) Boncsér Gergely (1) Bordás Barbara (2) Bori Réka (1) Bozó Andrea (2) Brasch Bence (3) brecht-i (1) Bret Easton Ellis (1) Budapesti Nyári Fesztivál (4) Budapesti Operettszínház (7) Budapest Bábszínház (3) Budapest Bár (2) Café Budapest (1) Callie (1) Cantini (1) Christian Grey (2) Cigánytábor az égbe megy (1) címlap (1) Corvina (1) Croiassant (1) csabai márk (1) Csajkovszkij (1) Csákányi Eszter (1) Csapó Virág (1) Cserhalmi György (1) Csiky Gergely Színház (1) Csinibaba (1) Csizmadia Tibor (1) Csokonai Lili (1) Csuha Lajos (1) Czene Zsófia (1) Czigány Judit (1) Czupi Dániel (1) Dancs Annamari (2) Dér Heni (1) Diadalív (1) díjátadó (1) Diótörő (2) Divat (1) Dolhai Attila (3) dráma (1) duna palota (1) Ebergényi Réka (1) Egyházi Géza (1) egy csibész naplója (1) Egy megcsúszott lélek vallomásai (1) Eiffel (1) Eke Angéla (3) Elfújta a szél (2) Elisabeth (1) Elle (1) EMKE (1) Endrődy Krisztián (1) Enyedi Éva (1) Eperjes Károly (1) Erdély (1) Érinthetetlenek (1) Erkel Ferenc (1) Erkel László Kentaur (1) erotikus (1) Esterházy Péter (1) Eszenyi Enikő (1) évad (1) Evita (1) E L James (1) facebook (1) Facebook (1) Falusi Mariann (1) Falussy Lilla (1) Faragó András (1) Farkas Róbert (1) Fátyol Kamilla (1) Fay Hume (1) Fehér Balázs Benő (1) Fehér László (1) fekete-fehér (1) Fekete Ádám (3) Fekete Ernő (2) Felföldi Anikó (1) Felméry Lili (1) Ferenci Attila (1) festő (1) Fesztbaum Béla (1) Fincza Erika (1) Fischl Mónika (1) Fodor Annamária (1) Fodor Tamás (1) Földes Tamás (2) fotó (1) Fotózás (1) fotózás (1) Friedenthal Zoltán (1) FÜGE (2) Gájer Bálint (1) Gantner Ádám (1) Genet (1) Gergye Krisztián (1) Gerner Csaba (1) Gimesi Dóra (1) Gímesi Dóra (1) Giuseppe Veneziano (1) Göbölös Krisztina (1) Gömöri András Máté (1) Gothár Péter (1) Gubás Gabi (1) Gubik Petra (1) Guelmino Sándor (1) Győri Nemzeti Színház (1) Gyulai Várszínház (2) Halál (1) Halhatatlanok (1) Hangvilla (1) Harangozó Gyula (1) Hársing Hilda (1) Heltai Jenő (1) Hitgyógyász (1) Hoffer Károly (2) Honvéd Kamaraszínház (1) HOPPart (3) HOPPart társulat (1) Hozleiter Fanny (1) Hutter Linda (1) Így szerettek ők (2) Inna (1) interjú (9) író (1) írók (1) Ivanics Tamás (1) Izráel (1) Jack Isidore (1) James Bond (1) Janklovics Péter (1) Janne Teller (1) Janza Kata (3) Játék a kastélyban (1) jelenvagyok (1) Jenes Kitti (1) Jeruzsálem (1) Jézus Krisztus Szupersztár (1) Jóembert keresünk (2) Jókai Színház (1) Jordán Tamás (1) Juronics Tamás (1) Kabai Alex (1) Kacsur András (1) Kacsur Andrea (1) Kállay Bori (1) Kálmánchelyi Zoltán (1) Kapecz Zsuzsa (1) Kaposvár (1) Karády Katalin (1) Karafiáth Orsolya (1) Kárpátaljai Megyei Magyar Drámai Színház (1) karrier (1) Kaszás Gergő (1) Kátai István (2) Katona József Színház (1) képzőművész (1) Kerényi Miklós Gábor (2) Kerényi Miklós Máté (2) keresztes ildikó (1) Keresztes Tamás (1) Kéri Kitty (1) Kero (1) Kesselyák György (1) kiadó (1) Kiálts a szeretért! (1) Kiálts a szeretetért! (1) kibuc (1) Kicsi Lili (1) kié ez az ország (1) Kiss Csaba (1) Kiss Diána Magdolna (2) Kiss Péter (1) Kiss Tibor (1) Kistehén Tánczenekar (1) Kocsák Tibor (1) Kocsis Pál (1) Kocsis Tamás (1) Kollár-Klemencz László (2) Kolozsvár (1) Kolozsvári Magyar Opera (3) Kolti Helga (2) koncert (1) könyv (2) Kosák Tibor (1) Kovács Adrián (1) Kováts Adél (2) kritika (3) Krúdy Gyula (1) Kszel Attila (1) kultúra (1) Kurázsi mama és gyerekei (1) Lábodi Ádám (1) Lehoczky Zsuzsa (1) lemez (1) Lengyel Tamás (2) Libri (1) Liliomfi (2) Lissa Price (1) London (1) Lőrinczy Attila (1) Los Angeles (1) Louis Vuitton (1) Lúdas Matyi (1) Lukács György (1) Magyar Állami Operaház (1) Majsai-Nyilas Tünde (1) Makranczi Zalán (1) Mara (1) Margitsziget (2) Margitszigeti Szabadtéri Színpad (2) Margitsziget anno (1) Marosvásárhely (1) Máté Gábor (1) Mazzarino (1) mentor (1) Merlin Színház (1) Mészáros Máté (1) Michal Docekal (1) Miklós Eponin (1) Miklós Tibor (8) Miller Zoltán (1) Misi mókus (1) Miskolci Nemzeti Színház (1) MKUK (1) modell (2) Mohácsi János (1) Molnár Áron (1) Molnár Ferenc (1) Molnár Gusztáv (1) Molnár Piroska (1) Monte Cristo (1) Móricz Zsigmond Színház (1) Mórocz Adrienn (2) Mosolyka (1) Moulin Rouge (1) műfaj (1) musical (3) musical-opera (4) művész (1) művészek (1) Nagy Anikó (3) Nagy Cili (1) Nagy Fruzsina (1) Nagy Lóránt (1) Németh Juci (2) Nemzeti Színház (3) New York (1) Novák Eszter (2) Novák Péter (1) Nyáry Krisztián (2) Ódry (1) Ódry Színpad (2) Olaszország (1) olvasás (1) önéletrajz (1) opera (1) operett (1) Ördögölő Józsiás (1) Örkény Színház (2) Orosz Melinda (1) Orosz Péter (1) Orszácky-díj (1) Ostorházi Bernadett (1) ötven (1) Pallai Mara (1) Palman Kitti (1) Parasztbecsület (1) Parasztopera (1) Párizs (2) Pejtsik (1) Pejtsik Péter (1) Peller Károly (1) performansz (1) Pesti Magyar Színház (1) Pethő Gergő (2) Petrik Andrea (1) Pettson és Findusz (1) Philip K. Dick (1) Pigalle (1) Pinceszínház (3) Pintér Béla (2) Pintér Béla és társulata (1) Pintér Béla Társulat (1) Pokoli történetek (1) Polka dots (1) pop-art (1) Pop-art (1) Pöttyök (1) Quimby (2) Quitt László (1) Rába Roland (1) Rácz József (1) Radnóti Színház (1) Rajnai Klára (1) RAM (1) regény (1) Remete Kriszta (1) Réthly Attila (1) Robin Hood (1) rockoperett (1) Rock SZínház (1) Rock Színház (6) romantikus-thriller (1) Rómeó (1) Rómeó és Júlia (1) Roszik Hella (1) sajtótájékoztató (1) Sarádi Zsolt (1) Sarah (1) sci-fi (2) Selmeczi György (1) Semmi (3) Senkálszky Endre (1) Serbán Attila (1) Shakespeare (1) Siménfalvy Ágota (1) Sipos Vera (1) Somogyi Szilárd (2) Söndörgő Együttes (1) Sopsits Árpád (1) Spiegl Anna (2) spirit színház (1) Stefanovics Angéla (1) Szabadtér Színház (1) Szabad Tér (1) Szabad Tér Színház (2) Szabó Dávid (1) SZabó P. Szilveszter (1) Szabó P. Szilveszter (1) Szegedi Kortárs Balett (1) Szegedi Szabadtéri Játékok (2) Székely Csaba (1) Széles László (1) Szemenyei János (1) Szemerédi Bernadett (2) Szendy Szilvi (3) szépirodalom (1) szépségkirálynő (1) szerelmi élet (1) Szerémi Zoltán (1) Szerencsés flótás (1) Szerényi László (1) szereposztás (1) SZFE (2) Szikszai Rémusz (1) Szilágyi Katalin (2) színész (1) Szinetár Dóra (1) színház (3) Színház- és Filmművészeti Egyetem (1) Színházak Éjszakája (1) Színházi Kritikusok Céhe (1) Színházi Szemle (1) Színikritikusok (1) Színikritikusok Céhe (1) Szkéné Színház (1) Szolár Tibor (1) Szomor György (3) sztárbansztár (1) szürke (1) Tánvművészet (1) TÁP Színház (2) Tasnádi Bence (2) Tatabányai Jászai Mari Színház (1) Tatai Zsolt (1) Telekes Péter (1) Tel Aviv (1) Teréz anya (1) Teszárek Csaba (1) Thuróczy Szabolcs (1) Tímár Péter (1) Tizenhét hattyúk (1) Tokió (1) Tompa Andrea (1) Törőcsik Franciska (1) Tóth József (1) Trafó (1) Trokán Anna (1) Trokán Nóra (1) Trokán Péter (1) Turay Ida Színház (1) Turiddu (1) újrakezdés (1) ulpius (1) Ungár Júlia (1) utazás (1) Vadász Zsolt (1) Vágó Zsuzsi (2) Vámpírok bálja (1) Vándor Éva (1) Városmajor (1) Városmajori Szabadtéri Színpad (1) Városmajori Szemle (1) Városmajori Színházi Szemle (2) Városmajori színpad (1) Városmajori Színpad (4) Vass Magdolna (1) Vass Szilárd (1) Vastag Tamás (1) Velence (1) Veszprémi Petőfi Színház (1) Vidnyánszky Attila (1) Vidovszky György (1) Vígegyetem (2) vígjáték (1) Vígszínház (3) Vizi Máté (1) Vörösmarty Színház (1) Vörös Edit (1) Vujity Tvrtko (1) Weisz Fanni (1) xfaktor (1) Y.A. (1) Yayoi Kusama (1) Zádori Szilárd (1) Zazzy Design (1) Znamenák István (1) Zöld Csaba (1) Zsótér Sándor (4) Címkefelhő

Friss topikok

  • Rafael Arcson: Rettenetesen sajnálom, hogy nem lehetek ott a bemutatón! Egyrészt, régen láttalak benneteket, másr... (2014.02.04. 22:05) Kié ez az ország?
  • Piros Csilla: Mindkét fél kérésére töröltem a hozzászólásokat. (2012.09.19. 09:03) A "lázadás vallásában" hiszek
  • Piros Csilla: Javítva. Én még sajnos a szórólap szerint írtam a darabról. Köszönöm a segítséget. (2012.08.13. 19:49) Szerencsés szerencsétlen
  • Piros Csilla: @Esbé: Köszi a javítást. Máris átírom. (2012.07.08. 00:19) Az Érinthetetlenek megérintenek

Naptár

december 2017
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Interjú Nagy Lóránttal

2013.07.31. 11:35 Piros Csilla

Nagy Lóránt.jpg          5 perc a Rock Színházban (1)

   A Rock Színház újraéledésének apropóján egy interjúsorozatot szeretnék elindítani, ahol ezek a tehetséges színművészek pár kérdésre válaszolva közelebb engednek magukhoz, és színes képet adnak a társulatról. Így hát minden kedves olvasót egy virtuális utazásra invitálok a Rock Színház virtuális színészbüféjébe.

   Mai vendégem: NAGY LÓRÁNT

 

   A Doktorock társulatban is játszol, ahová a Rock Színház művészeti vezetője, Miklós Tibor is becsatlakozott. Pár éve még az előbbi társulat játszotta a Kiálts a szeretetért c. opera-musicalt, most pedig a Rock Színház. Segíts nekem kibogozni a szálakat.

Nagy Lóránt: Igen, ez egy több évre visszanyúló történet, egy több éves kapcsolat, barátság, mester és tanítvány viszony köztem és Tibor között; de mára azt hiszem, hogy ez több is lett ennél. Minden a szülővárosomban, Kisvárdán kezdődött. A 90-es évek elején kisvárdai orvosok, ügyvédek alakítottak egy Doktorock nevű zenekart, amit az évek folyamán dr. Péter Csaba barátom nagyon-nagyon jó érzékkel és kreativitással egy új periódusba vezetett át, kibővítve a csapatot zenészekkel, tanárokkal, diákokkal. Mindezt egy aktuális jótékony cél érdekében. Ez nem volt könnyű. Elsősorban tette ezt azért, hogy a város polgárainak zenés színház iránti igényét kielégítse, hogy egy új közösséget kovácsoljon, s évi két bemutatót hozzon létre, olyat, amit a városunk lakói várnak, amiről beszélnek és ami párbeszédre, s vitára sarkall.

   Ez nagyon szép kezdeményezés.

Nagy Lóránt: Igen, és tudod nagy szükség is volt rá! A város nagyszerű adottságokkal rendelkezik. A kisvárdai váron belül kialakított szabadtéri színpad, és a város szívében fekvő színházterem mind alkalmas arra, hogy egy előadás alkalmával közösségi színtér, egy találkozóhely lehessen. Egy hely, ahol emberek megnéznek egy előadást, isznak egy üdítőt és beszélgetnek. Az előadásról, vagy éppen az aktuális, őket foglalkoztató dolgokról. Ez a mai napig számomra a színház egyik fontos küldetése. A kisvárdai „színházi élet”, ha nem vesszük figyelembe az évente egy hétig tartó Magyar Színházak Fesztiválját, siralmas. Koncepciótlan és ötlettelen. A mai napig. Annak idején ebbe a sivár létezésbe robbantunk be a Doktorockkal. Sajnos Csaba már nem lehet köztünk; halála után én vettem át a csapat irányítását; szerveztem, rendeztem, játszottam. Hiszem, hogy Ő, aki rajongott a minőségért, az egyediségért, az unikumért, most megveregeti a vállam. Sajnos már a tavalyi évben történtek olyan dolgok, amik szerintem nem méltóak a Doktorock nevéhez, s Kisvárdán betöltött missziójához, ezért jobbnak láttam ezt az oly régen kötött vérszerződést felbontani, és távozni.

   Szomorú a történet vége.

Nagy Lóránt: Számomra igen. De visszatérve az eredeti kérdéshez, 1997-ben ismerkedtem meg Miklós Tiborral. A vasutas zeneiskolában működő musical-stúdióban tanított, ahova mint Toldy Mária tanítvány kerültem be. Ő a Rock Színház egyik alapítójaként, a műfaj magyarországi megteremtőjeként és szerzőként is borzasztóan közvetlenül tanított, beszélt és adott estben vitázott velünk. Szerettük az óráit. Az eredetiséget, a minőség fontosságát, felismerését, s az ezért való kiállást tanította. Visszagondolva, most talán ezek a gondolatok, szavak aktuálisabbak, mint valaha. Silány szövegkönyv alapján, néhány pop/rock dalból összetákolt zenés mjúzikelek közt elvész az igazi érték. Nehezebben tud kiragyogni, de kiragyog. (Nevet) Csak észre kell venni. Észre kell venni, és összefogni azokat a színházi embereket, zeneszerzőket, szövegírókat, rendezőket, színészeket, akik fogékonyak, alkalmasak ezen értékek prezentálására. Tibi, amikor megismertem, ezt csinálta, és ezt csinálja ma is. Ez tiszteletre méltó! De azt azért elmondom, hogy borzasztóan nehéz. Látva a küzdelmét, a vállalását, a műfaj iránti szerelmét... Ez neki egy misszió.  Ez a szakadatlan hit.  ’97-ben azt gondoltam, Tibornak és Csabának meg kell ismerkedniük. 300 km választja el őket egymástól, de amit az egyik ösztönösen próbál csinálni, azt a másik tudatosan műveli; ebből rossz dolog nem sülhet ki. Igazam lett, igazunk lett. Egy olyan gyümölcsöző kapcsolat alakult ki, aminek következményeként, egymást segítve, jó néhány bemutató jöhetett létre Kisvárdán és Budapesten is. A Kiálts a szeretetért! ősbemutatója Budapesten volt. Újra visszatérve a kérdésre, pár évre rá elsőként az országban nálunk rendezte meg a kisvárdai várszínpadon Tibor, Nagy Anikóval a főszerepben. Csodálatos próbaidőszak volt. A koncentrált felkészülés, a fegyelmezett játék, és Anikó katartikus alakítása; ez mind hozzájárult, hogy az egyik legemlékezetesebb előadás jöjjön létre. Ezt követte nagyon sok vendégjáték a Rock és Musical Színházzal az ország számos pontján, amiket egy idő után már nem is számoltam (nevet), elvesztettem a fonalat, de azt hiszem, Tibi pontos számot tudna neked mondani.

NagyLóránt.jpg   A Kiálts a szeretetért c. musical-operában a vándor, a koldus és Jézus szerepét játszottad a 2005-ös (Rock Színház) és a 2008-as (Kisvárdai Várszínház/Doktorock) előadásban is. Változott-e benned ez a szerep vagy most  is ugyanúgy látod?

N.L.: Igen. Idén 33 éves vagyok, és most egy kis misztikum lengi körül az alakításomat... (nevet) De a viccet félretéve, összetett a dolog. Krisztus Urunkat játszani egy színésznek jutalomjáték, felemelő érzés. Viszont én hívőként magasztos feladatként élem meg. A koldus, a vándor és Krisztus három különböző karakter, de mégis ugyanaz. Teréz a koldusban és a vándorban is Krisztust látja, és a nagy víziójában is, ahol Krisztus a karjaiban viszi át az öröklétbe. Nem szeretnék hangzatos dolgokat szajkózni, hogy 6-7 év alatt hogyan érik meg benned egy szerep, mert ez csak úgy jön. Ha voltak mestereid, szerencséd van, mert akkor megtanítottak a szakma alapjaira: beszéd, ének kifejezés, gondolkodás; megtanítottak honnan fogd meg a karaktert, milyen formát adhatsz neki, meddig mehetsz el, mi áll neked jól, miben vagy erős, és miben nem. Ezekkel együtt te állsz a színpadon. Talán most kifejezőbbnek érzem, határozottabbnak a karaktereket - s ebben a rendező is megerősített -, de hogy ez mitől alakul így, azon kívül, hogy próbálsz rá törekedni, azt nem tudom. Jó néhány bemutatóval és a szakmában eltöltött évekkel a hátam mögött talán magabiztosabb vagyok, határozott azt illetően, hogy próbákon meddig mehetek el, mit hagyok bent és mit nem. Amúgy meg valóban 33 éves vagyok. (nevet)

   A Krisztusi kor… de nem ez az első munkád a Rock Színházzal. Hogyan kezdődött, mi volt az első szereped?

N.L.: Hú, ezzel most megfogtál. Nem tudom. Szerintem én is végigjártam a szamárlétrát - ami nagyon helyes -, de hogy mi volt az első, azt nem tudom neked megmondani. Most. Utánanézek legközelebbre. Az biztos, hogy a szívem csücske Sondheim Orgyilkososk (Assassins) c. musicaljében John Wilkes Booth volt, aki Abraham Lincoln merénylője. Van egy zeneszerző barátom, aki azt szokta mondani, hogy ez a fazon nem is musicaleket ír, hanem modern kortárs operát. Mindenesetre elgondolkodtató kijelentés. Ismerve a Sweeney Todd-ot, az Into the Woods-ot, és az Assassins-t, igaza lehet. Szóval Booth karakterét imádtam. Borzasztóan nehéz és bonyolult énekes-színész feladat volt. Nehezen adta meg magát, de azt képzeld el, hogy a mai napig emlékszem minden egyes hangjegyre, mondatomra, és arra, hogy mit, mikor, kivel, miért csináltam a színpadon. Fura, de állítólag Sondheim ezt teszi a színésszel. Ki kell csavard magad, és ráadásul „nem enged el”. Érdekes.

    Évekig a Győri Nemzeti Színházban játszottál, és ha jól tudom, akkor most éppen szabadúszó vagy. Miért döntöttél emellett?

N.L.:A Győrben eltöltött évek csodálatosak voltak. Szerettem a várost, a színházat, a kollégákat és a koncepciót, amit Nagy Viktor képviselt. Aztán hirtelen jött egy igazgatóváltás, és nem éreztem úgy, hogy teljes mértékben azonosulni tudnék a történtekkel, és a távolabbi elképzelésekkel. Így váltottam.

      Azt is megtudtam, hogy a színészet mellett szívesen rendezel. Hogy jött ez ilyen fiatalon? A színészet vagy a rendezés érdekel jobban?

N.L.:  Ez eldönthetetlen. Mindkettő fantasztikus. Azt mondják, mikor rendezek, tudok „színészfejjel” is gondolkodni, instruálni, és ez nem elhanyagolható. A Doktorockban éreztem rá a rendezés ízére. Kicsit rá is voltam otthon kényszerítve, de hagytam, mert baromira tetszett. A Színművészetin az osztályfőnököm Kerényi Imre bíztatott mindig, ő figyelemmel is kísérte akkoriban az ilyen irányú – hogy is mondjam - „munkásságomat”. (Nevet)

   Hogy fogadtad a hírt, hogy a Rock Színház visszatér a budapesti színházi élet vérkeringésébe? Tudod már, hogy milyen szerepek várnak rád?

N.L.: Csak üdvözölni tudom azt a hírt, az ígéreteket, a kormányzati szándékot, amivel Tibort és a hosszú évek alatt maga köré gyűjtött művészeket – minket - a jövőben kiemeltebb figyelemmel kívánják részesíteni. Ettől csak gazdagabb lesz a színházi élet. Egy más utat mutat a Rock Színház, más a habitusunk, máshogy játszunk és más az ízlésünk. Szerintünk ez a zenés színház jövője, mi így képzeljük el. Azon túl rám is szép feladatok várnak. Tibor négy ősbemutatót álmodott meg erre az évadra: egy Beatles rockfantáziát Mágikus, misztikus utazás címmel, a Hat szerep élni akar című musical-operát és a Kapcsolatok rock-musicalt. Ezekben fontos szerepek várnak. De szándékosan az Eurüdiké musical-operát hagytam utoljára, aminek a szövegkönyvét, verseit Tibor, a zenéjét pedig Kemény Gábor írta, mert ezt én rendezem. A mitológiából az örök Orpheus-történet, egyedülálló hangulattal. Izgalmas. Megfogalmazni újra, amit már előttem oly sokan megtettek - anélkül, hogy kihagynám belőle a spiritualitást – a lemondást.

 

Előadásképek: Blaskovits Eszter

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: interjú Miklós Tibor Rock Színház Nagy Lóránt Benczúr Ház

A bejegyzés trackback címe:

http://like-me.blog.hu/api/trackback/id/tr715432532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.